- Als de verpakking lijkt geopend of beschadigd is neem dan de bestuurder onmiddellijk op de hoogte
- Controleer de inhoud van het pakket en controleer of u ontvangen wat er besteld is tegen de bevestigingsmail
- Zorg ervoor dat er geen kleine voorwerpen zijn over het hoofd gezien in de doos
- Zorg ervoor dat het product in de originele verpakking en je bent in het bezit van de originele factuur.
- Geef de reden van uw retourzending (verkeerde maat, schade aan het product of andere reden).
- Wacht op onze reactie op uw product te retourneren, zullen wij contact met u op om een afspraak te maken.
- Rendementen worden geïnspecteerd na ontvangst door Bizoes en beoordeeld, zullen wij u informeren over onze bevindingen.
In ruil daarvoor, de verzendkosten EUR 7,50 per colly volgens de richtlijnen van DPD scheepvaart en een 25% re-stocking fee in rekening gebracht.
- Een terugkeer als gevolg van een klacht bij het ontvangen product (schade aan het product of onjuist product) is gratis.
Is uw bestelling vermist of beschadigd?
- E-mail klantenservice op [email protected] voor instructies
- Bewaar alle verpakkingsmaterialen, labels en etiketten
Is de koopwaar u bestelde onjuist of onbevredigend?
Wij doen ons best om de producten die we verkopen nauwkeurig te beschrijven en te inspecteren voor het verpakken. Als om welke reden u een item terug te wijten aan verkeerde maat, verkeerde kleur of als u gewoon van gedachten veranderd, dan volgt u de instructies.
Welke producten komen in aanmerking voor teruggave?
Producten komen in aanmerking voor teruggave indien zijn:
- Geretourneerd binnen 30 dagen na ontvangst
- In een "als nieuw" staat met originele labels, etiketten en / of verpakking
- Verpakt en verzonden op een manier om schade aan het item in de retourzending te voorkomen
- Niet een op bestelling, douane, stopgezet of klaring items
- Aanvullende beperkingen kunnen van toepassing zijn, neem dan contact met ons op voor meer informatie